Analisis Fantasi Divas Elimination Chamber Yang Pertama

Bersempena Dengan Acara Elimination Chamber, Dalam WWE Magazine Edisi Febuari 2014, Pihak Editorial Telah Mengumpulkan 6 Orang WWE Divas Untuk Diletakkan Dalam Divas Elimination Chamber Yang Pertama.

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Walaubagaimanapun, Ianya Untuk Tujuan Analisis Mereka Sahaja & Bukan Akan Diadakan Betul2. Divas2 Yang Terlibat:-


1. AJ Lee

- Tinggi: 5’2”.
- Gerakan Penyudah: The Black Widow.
- Rekod Kejuaraan: Juara Terkini WWE Divas Championship.
- Dengan Semangat Untuk Mengembalikan Kegemilangan Divas Division, Lee Sanggup Melakukan Apa Sahaja Untuk Merealisasikannya, Termasuklah Menentang Sesiapa Sahaja Yang Berada Di Laluannya.


2. Michelle McCool

- Tinggi: 5’10”.
- Gerakan Penyudah: The Faith Breaker.
- Rekod Kejuaraan: 2 Kali Divas Champion & 2 Kali WWE Women’s Champion.
- Bersama2 Dengan Pasangannya Dalam Lay-Cool, Layla, McCool Berjaya Memotretkan Dirinya Sebagai Mean Girl. Beliau Terlibat Dalam 2 Perlawanan Bertaraf Hardcore Yang Pertama Kali Diadakan Untuk Divas, Iaitu Divas Table Match & Extreme Makeover Contest.


3. Mickie James

- Tinggi: 5’4”.
- Gerakan Penyudah: The Mick Kick.
- Rekod Kejuaraan: 1 Kali Divas Champion & 5 Kali WWE Women’s Champion.
- Sebelum WWE Universe Dihidangkan Dengan “Kegilaan” AJ Lee, James Terlebih Dahulu Menunjukkan Tahap Obsesi Yang Melampau Terhadap Trish Stratus Dan Sanggup Lakukan Apa Sahaja Untuk Dapatkan Apa Yang Diinginkan, Walaupun Ianya Agak Berbahaya.


4. Molly Holly

- Tinggi: 5’4”.
- Gerakan Penyudah: The Molly-Go-Round.
- Rekod Kejuaraan: 2 Kali WWE Women’s Champion.
- Jangan Tertipu Dengan Rupa Luarannya, Molly Merupakan Antara Divas Paling Digeruni Dan Merupakan Antara Lawan Paling Susah Untuk Ditewaskan Oleh Divas2 Lain.




5. Lita

- Tinggi: 5’7”.
- Gerakan Penyudah: The Lita-Sault.
- Rekod Kejuaraan: 4 Kali WWE Women’s Champion.
- High-Flying Divas Ini & Trish Stratus Terlibat Dalam Satu2nya Divas Cage Match Yang Pernah Diadakan. Dengan Rekod Perlawanan Yang Mengagumkan Dan Kesanggupan Untuk Melakukan Gerakan2 Berbahaya, Lita Memang Sesuai Untuk Diletakkan Dalam Elimination Chamber Match.



6. Trish Stratus

- Tinggi: 5’5”.
- Gerakan Penyudah: The Stratusfaction.
- Rekod Kejuaraan: 7 Kali WWE Women’s Champion.
- Kemunculannya Di WrestleMania XXVII Membuktikan Yang Beliau Masih Berbisa Seperti Penguasaannya Dalam Divas Division Satu Masa Dulu. Kesungguhan Beliau Memberikannya Gelaran WWE Hall Of Famer.

Picture
Hasil Analisis: Walaupun Tidak Memiliki Begitu Banyak Pengalaman, Kekuatan Atau Sifat Dominan Seperti Sesetengah Divas2 Yang Lain, AJ Lee Memiliki Kepintaran Untuk Menyusun Strategi Bagi Mengatasi Divas2 Lain Dan Ditambah Dengan Gerakan The Black Widow, Yang Berjaya Menewaskan Ramai Pesaing, Ianya Tidak Mustahil Untuk AJ Lee Menewaskan Divas2 Bertaraf Lagenda & Hall Of Famer Ini. Pemenang Untuk Perlawanan Ini, AJ Lee.



Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.