BILA WWE STAR TRIPLE H KELUAR DARI WATAK DAN MEMBERI NASIHAT KEPADA SEORANG BUDAK KETIKA RAW DI DALLAS

WWE STAR TRIPLE H KELUAR DARI WATAK DAN MEMBERI NASIHAT KEPADA SEORANG BUDAK KETIKA RAW DI DALLAS

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)

Sejak akhir2 ini telah heboh mengenai HHH yang sedang menjadi villain keluar dari watak dan memberikan nasihat kepada seorang peminat muda berumur 8 tahun.

Ia menunjukkan betapa baik nya HHH luar dari wataknya yang dipandang jahat, ego dan banyak lagi.

Bukan sahaja HHH, malah isterinya Stephanie Mcmahon turut keluar dari watak beliau dan turut memberi nasihat kepada peminat muda itu.

Dilaporkan, peminat muda berusia 8 tahun itu bernama Lucian Deering.

Ini apa yang dikatakan oleh HHH kepada ABC News mengenainya;

“As we were sitting ringside, the young man was behind me and he was chanting my name, over and over,” Paul “Triple H” Levesque told ABC News. “It was just me being in character. I said, with eye brows up, ‘Hey, stop messing with me. I'm trying to do my job over here.’”

Lucian mula menangis setelah HHH berkata seperti diatas kepadanya. Tangisan Lucian telah berjaya membuatkan HHH mengalihkan pandangannya.


HHH berkata;

“I broke out of character, and put my head to his and messed his hair up,” Levesque said. “I just said, ‘Hey, buddy, it’s OK. I’m just playing around.’”

Stephanie Mcmahon juga keluar dari watak dan memberikan nasihat kepada Lucian.


HHH tidak berhenti disitu, beliau turut mengarahkan pengawal keselamatan untuk mengiring Lucian dan ayahnya kebelakang pentas bagi mengambil foto, mendapatkan beberapa WWE Swag dan berborak bersama HHH dan Stephanie.

“They’re actually pretty nice not in their character,” kata Lucian kepada ABC News.

Lucian sangat beruntung kerana bukan sahaja dia berpeluang untuk bercakap dengan HHH dan Stephanie, malah dia juga telah dapat beberapa action figure HHH dan lebih 175 item.


Ayah kepada Lucian, Chad Deering turut berkata;

“For him to come out of character in front of all those people on live TV ... it’s a pretty bold statement of, in reality, he’s pretty cool,” Deering said. “It’s a huge impression for an 8-year-old little boy that I can pretty much guarantee you he will never forget.”


Betapa bertuahnya budak berusia 8 tahun ini yang berpeluang beramah mesra dengan HHH. Ini juga menunjukkan sikap sebenar HHH yang mesra dengan peminat terutama sekali kanak2 dan tidak sombong walaupun beliau seorang artis dan hartawan. Begitu juga dengan Stephanie McMahon.

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.